RESSONÀNCIA MANRESA [Sinapsis]


RESSONÀNCIA MANRESA
Un projecte de Sinapsis [Cristian Añó i Lídia Dalmau]en el marc d'IDENSITAT07.
La primera acció del procés de treball de Ressonància Manresa pren una forma visible és el BLOC-RESSÒ [www.ressonanciamanresa.wordpress.com]




¿QUÈ ÉS RESSONÀNCIA MANRESA?
1- És un projecte artístic que es desenvolupa a la ciutat de Manresa.

2- S’emmarca dins del programa IDENSITAT 07*

3- El projecte proposa un acostament a la ciutat i el seu teixit social a partir d’un punt de vista molt concret: el sistema sanitari, entès des d’una perspectiva expandida. És a dir, aquella xarxa de relacions que es genera entre equipaments, serveis sanitaris, professionals de la salut i el territori i els ciutadans que l’habiten, així com les diferents percepcions que conviuen sota l’imaginari que associem al concepte de salut.

4- El projecte proposa, per una primera fase, una metodologia de treball d’immersió en el context. En aquest primer moment la tasca que realitzem s’assimila a la del turista o l’antropòleg que s’introdueix, de manera una mica “innocent”, en un territori desconegut.

5- El bloc és el reflex i l’eina per donar forma a aquest procés de treball, així com la formalització d’un espai d’alquímia on anem construint les següents fases del projecte.

6- En paral·lel, es planteja també la realització d’un treball de col·laboració amb alguna associació vinculada a la xarxa sanitària i professionals sanitaris per tal de treballar des dels imaginaris construïts des d’un punt de vista més proper a l’experiència d’usuari.

7- Posem al vostre abast el document que vam presentar a la convocatòria d’IDENSITAT 07 el novembre de 2006. Amb aquest document els plantejaments del projecte estan més desenvolupats. Tot i que ja es poden observar diferències entre el què pensàvem que faríem i el que anem fent en funció del que anem coneixent del context de Manresa. projecte-inicial-sinapsis-idensitat07.pdf

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

Anireu penjant cosetes oi? espero ja que des d'avui us guardo en els meus "favoritos" a veure si ens tornem a trobar esmorzant, que segur. No tenieu cap entrada? doncs ja està. Endavant amb tot.

5/6/07  

Publica un comentari

<< Home